Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie
wznawia bezpośrednia obsługę klientów
od dnia 1 czerwca 2020 roku.
W związku z umożliwieniem bezpośredniego kontaktu z pracownikami Ośrodka niezbędne jest stosowanie się do poniższych zasad:
- Kontakt z pracownikami możliwy jest wyłącznie przez osoby zdrowe, bez objawów wskazujących na możliwość wystąpienia choroby zakaźnej.
- Zachowanie środków ochrony indywidualnej, w tym:
- osłonę ust i nosa (maseczka, przyłbica)
- zaopatrzenie się w rękawiczki jednorazowe lub dezynfekowanie rąk przed
- zastosowanie płynu do dezynfekcji rąk
- Zachowanie bezpiecznej odległości wynoszącej 2 metry.
- Klienci obsługiwani będą pojedynczo.
- Wskazane jest wcześniejsze telefoniczne umówienie się z pracownikiem na wizytę w Ośrodku.
- W trakcie wizyty obowiązuje zakaz używania telefonów komórkowych oraz pozostawiania rzeczy osobistych (np. torebek) na powierzchniach ogólnodostępnych.
- W miarę możliwości należy zaopatrzyć się w swoje długopisy.
Ośrodek Pomocy Społecznej nadal zapewnia możliwość złożenia pism/wniosków poprzez wrzucenie ich do skrzynki umieszczonej przed wejściem do budynku,
Zaleca się nadal kontakt z pracownikami za pomocą dostępnych środków teleinformatycznych:
- telefonicznie – numery telefonów do pracowników dostępne są na stronie Ośrodka: mops.ostroda.pl, w zakładce Kadra Ośrodka
- Poczty elektronicznej: mops@mops.ostroda.pl
- Platformy ePuap
Wejście do Ośrodka jest możliwe tylko głównym wejściem.