Wznowienie obsługi bezpośredniej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie

wznawia bezpośrednia obsługę klientów

od dnia 1 czerwca 2020 roku.

 

W związku z umożliwieniem bezpośredniego kontaktu z pracownikami Ośrodka niezbędne jest stosowanie się do poniższych zasad:

  1. Kontakt z pracownikami możliwy jest wyłącznie przez osoby zdrowe, bez objawów wskazujących na możliwość wystąpienia choroby zakaźnej.
  2. Zachowanie środków ochrony indywidualnej, w tym:
    • osłonę ust i nosa (maseczka, przyłbica)
    • zaopatrzenie się w rękawiczki jednorazowe lub dezynfekowanie rąk przed
    • zastosowanie płynu do dezynfekcji rąk
  3. Zachowanie bezpiecznej odległości wynoszącej 2 metry.
  4. Klienci obsługiwani będą pojedynczo.
  5. Wskazane jest wcześniejsze telefoniczne umówienie się z pracownikiem na wizytę w Ośrodku.
  6. W trakcie wizyty obowiązuje zakaz używania telefonów komórkowych oraz pozostawiania rzeczy osobistych (np. torebek) na powierzchniach ogólnodostępnych.
  7. W miarę możliwości należy zaopatrzyć się w swoje długopisy.

Ośrodek Pomocy Społecznej nadal zapewnia możliwość złożenia pism/wniosków poprzez wrzucenie ich do skrzynki umieszczonej przed wejściem do  budynku,

Zaleca się nadal kontakt z pracownikami za pomocą dostępnych środków teleinformatycznych:

  • Platformy ePuap

Wejście do Ośrodka jest możliwe tylko głównym wejściem.

Rozmiar czcionki