test

1920x1080 1920x1080 Imperiumtapet comSenior dzwoniąc na infolinię WSPIERAJ SENIORA powinien zapisać datę i godzinę kiedy wykonał telefon na infolinię.

Pracownik ośrodka pomocy społecznej kontaktuje się telefonicznie z seniorem, który zgłosił się na infolinię WSPIERAJ SENIORA.

W celu weryfikacji podaje datę i godzinę kiedy senior dzwonił na infolinię WSPIERAJ SENIORA.

Pracownik ośrodka pomocy społecznej zweryfikuje zgłoszenie i ustali w jaki sposób może pomóc seniorowi.

Pracownik ośrodka pomocy społecznej poda imię i nazwisko osoby, która przyjdzie do seniora oraz datę.

 

Pracownik ośrodka pomocy społecznej powinien poprosić seniora o zapisanie numeru do ośrodka pomocy społecznej oraz danych osoby, która przyjdzie z zakupami oraz termin wizyty.

Senior powinien zostać poinformowany, że w razie jakichkolwiek wątpliwości ma on możliwość zadzwonienia do ośrodka pomocy społecznej.

Osoba która przychodzi do seniora podaje swoje imię i nazwisko w celu weryfikacji.

W przypadku pomocy w formie zrobienia zakupów senior przekazuje pieniądze przed dokonaniem zakupów. Senior płaci tylko za rzeczywisty koszt zakupów. Pozostałe usługi są nieodpłatne.

wievecbdtdb ustrona

zarzafcgfhhgf h fghtfdy 68867588656886865856

 

drfytyftm5rf6  yttut