Aktualności

Informacja dotycząca wysyłanych wiadomości przez MOPS Ostróda w sprawie świadczenia „Dobry start” (300+).

Przypominamy wszystkim zainteresowanym, że w sprawie przyznawanych świadczeń „Dobry start" nie są wydawane decyzje administracyjne. Klientom wysyłana jest, za pośrednictwem urzędowej, bezpiecznej poczty elektronicznej „Informacja o przyznaniu prawa do świadczenia Dobry start". Od dnia 17 lipca 2018 r. informacje wysyłane są TYLKO z jednego adresu poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Decyzje administracyjne, w formie papierowej będą dotyczyły WYŁĄCZNIE odmowy przyznania świadczenia oraz rozstrzygnięcia w sprawie nienależnie pobranego świadczenia.
Informujemy jednocześnie, że w sytuacjach jakiegokolwiek podejrzenia incydentu związanego z bezpieczeństwem, bądź stwierdzenia próby podszywania się potencjalnych oszustów pod instytucje publiczne, należy ten fakt natychmiast zgłaszać do Ośrodka, który podejmie stosowne działania prawne.